Gorące tematy: Ryszard Opara: „AMEN” Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
1771 postów 1757 komentarzy

+ Goodbye ITI + Прощай ИТИ +

Stanislas Balcerac - Z Panamy przez PRL do III RP, czyli o wpływie Wizjonerskiej Strategii Inwestowania (WSI) na Polskę -- czytaj cała prawdę całodobowo -- na mPolska24.pl oraz na Facebook / Goodbye ITI -- i myśl samodzielnie, bez TVN24

Jak Henryka Dreamlinera unika

ZACHOWAJ ARTYKUŁ POLEĆ ZNAJOMYM

Kilka lat temu Boeing mianował towarzyszkę Henrykę Bochniarz swoim reprezentantem na Europę środkową. Od kiedy zaczęły się problemy LOT-owskich Dreamlinerów towarzyszka Bochniarz zamilkła. To stare nawyki z PRL-u czy gra na niekorzyść LOT-u?

Towarzyszka Henryka Bochniarz, była aktywistka PZPR, były członek rady nadzorczej ITI i doradca Agory, były wiceminister w rządzie fachowców Jana Krzysztofa Bieleckiego i szef PKPP Lewiatan, oświadczyła w 2006 roku, że wspaniałomyślnie zaakceptowała propozycję Boeinga i została wiceprezesem firmy na Polskę i Europę środkową (cytat):

"Odbyłam bardzo dużo rozmów, poznałam wiele osób z firmy i zobaczyłam, jak niezwykłą klasę mają ci menadżerowie. Nie bez znaczenia jest też sam produkt. Gdyby to był proszek do zębów czy pasta do butów, myślę, że miałabym duże wątpliwości, ale samolot, zwłaszcza Dreamliner, jest czymś tak odlotowym, że zaczęłam wyobrażać sobie tę pracę jako coś fascynującego i stopniowo coraz bardziej mi na niej zależało":

 

manager.money.pl/ludzie/wywiady/artykul/henryka;bochniarz;wiceprezydent;boeing;international,153,0,171417.html


No i proszę, LOT zakupił kilka egzemplarzy produktu, produkt cienko lata a fachowiec od samolotów Henryka Bochniarz nabrała w ostatnim roku wody w usta. Ani be, ani me ani kukuryku na temat Dreamlinera. Rozumiemy, że Amerykanie wciąż jej płacą za wartość dodaną.
 

Kiedy pierwszy Dreamliner lądował na Okęciu witany fanfarami a następnie jadł śniadanie w świetle kamer, towarzyszka Bochniarz była oczywiście na pokładzie. Kiedy zaczęły się problemy, towarzyszka Bochniarz zniknęła z pokładu.

 

Czyż nie jest obciachem to, że minister MSP biega do ambasadora USA w Polsce aby ten pomógł LOT-owi w rozmowach z Boeingiem na temat odszkodowania?

 

Czyż nie jest obciachem to, że fachowcy z LOT-u wciąż nie wiedzą co podpisali i do czego mają prawo a do czego nie w kontaktach handlowych z Boeingiem?

 

Czyż nie jest to obciachem, że człowiek Boeinga na region nic nie mówi w tej sprawie?

 

Towarzyszka Bochniarz stosuje widocznie starą taktykę karierowiczów aktywu PZPR w czasów PRL: kiedy wszystko jest dobrze stoimy w pierwszym rzędzie i klaszczemy do zdjęcia, kiedy sprawy się komplikują chowamy się aby przeczekać burzę.

 

Jedno tylko nas dziwi, dlaczego tak wysokiej klasy fachowiec od źle latających samolotów nie jest jeszcze członkiem komisji Laska?

 

 

Kiedy wszystko było dobrze towarzyszka Henryka pchała się w sam środek

KOMENTARZE

  • Kiedy Henryka miala jeszcze gadane
    http://www.youtube.com/watch?v=SEThl7o0uK4
  • @Nathanel 16:32:43
    Henryka jest jednym z ojców Kongresu Kobiet, do którego Anna Grodzka nie została jakoś zaproszona, tak jakby Anna była mniej wartościową kobietą niż Henryka...
  • Wszystkie popeerelowskie celebrytki rządowe
    pochodzą w większości z tzw. grup pogotowia seksualnego ' które funkcjonowały i funkcjonują do dzisiaj w każdym PP, biurze administracji (np. magistrat) i przedsiębiorstwach komunalnych. Wikipedia piszę, że b. Blidzina jako dziopa po maturze dostała etat w BHP Azotów Chorzów. Zakres czynności oficjalny - parzenie herbaty. Inzynieria sanitarna zaocznie w Gliwicach. Wraz z dyplomem dostała angaż Dyrektora Technicznego Przeds. Budownictwa Węglowego i mundur galowy generalnego dyrektora górnictwa I stopnia. Taki sam jaki nosił Hanys Mitręga. No a potem jako ministerka podjęła pracę (baby na posyłki) oczywiście na czarno u konkubiny Mariusza Mendziuka funkcjonariusza katowickiej SB - Barbary Kmiecik. Pani Bochniarz wpadła w oko Boeingowi bo widocznie Boeing widywał ją w swoich autobusach i wydawała mu się wystarczająco lotna.
  • To są specjaliści od marnotrawienia
    wielomilionowych sum,oczywiście nie swoich.
  • @Autor
    Pomijac wszystkie rzeczy lacznie z babskiem Bochniarz, dlaczego autor tejze notki nie przesledzi historii Airbusa, dokladnie systemu by wire(lepiej nie myslec, co by sie stalo gdyby nawalil), do dzisiaj niemoznosci lotu na jednym silniku, szesciu lat meki z A-380, etc, etc. Bez zadnej watpliwosci, samoloty Boeing sa najlepszymi z najlepszych i tyle!!!!
    A ja mialem ta przyjemnosc latania(jako pasazer oczywiscie) spora lista samolotow; od rosyjskich po brazylijskie, w tym oczywiscie Airbusy i Boeingi.
    Pozdrawiam
  • @comsens 20:44:17
    Nie chodzi mi o wady czy zalety specyficznego samolotu, tylko o postawę towarzyszki Bochniarz w obliczu kryzysu.
  • @Stanislas Balcerac 21:22:19
    Oczywiscie ze nie, dlatego pozwalm sobie zacytowac koncowke;
    "........ od źle latających samolotów nie jest jeszcze członkiem komisji Laska?"

    Pozdrawiam
  • @comsens 23:14:31
    Uważam, że towarzyszka Bochniarz mogłaby być dobrym uzupełnieniem grupy ekspertów Laska. Tym bardziej, że jako były członek rady nadzorczej ITI i doradca Agory ma przepustkę VIP na antenę TVN24 i na łamy Wyborczej. Co prawda prof. Binienda, pracujący dla Boeinga nie jest wiarygodnym ekspertem, ale towarzyszka Bochniarz pracująca dla Boeinga wiarygodnym ekspertem jest. Parafrazując Stanislawa Michalkiewicza, wiarygodnych i porządnych ludzi ropoznaje się w III RP po zapachu.

OSTATNIE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930